Sıcak

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Adobe Photoshop CC 429 tl yerine ücretsiz

 








Açıklama

Merhaba, ben Stephen Koel Soren ve Grafik ve Web Uzmanıyım. Yeni başlayan biriyseniz ve photoshop'u sıfırdan öğrenmek istiyorsanız, bu kurs Adobe Photoshop'u Profesyonel Olarak öğrenmenize yardımcı olacaktır. Başlangıç ​​seviyesinden ileri seviyeye kadar grafik tasarım ve photoshop rötuşlarını öğrenmek için bu kurs sizin için bir deniz feneri olabilir. Photoshop Katmanı, Renk ve Ayarlama, Photoshop Renk Düzeltme, Şekil ve Sembol, İçeriğe Duyarlı ve Kırpma, Photoshop Metin Stili, Gradyan Kontur ve Eğim, Gölge, Karıştırma, Seçim, Photoshop Maskeleme, Bulanıklaştırma ve Filtreler, Dönüştürme, Çarpıtma ve Bozma, Kırpma Maskesi, Rötuş, Photoshop Rötuşlama, Görsel Stil Etkisi, Fırça, Dışa Aktarma, Grafik Tasarım Çalışmasıyla Para Kazanma, Gelişmiş Araç ve daha fazlası.

Bu kurs özellikle yeni başlayanlar içindir ve önceden adobe photoshop, fotoğrafçılık veya tasarım bilgisine ihtiyacınız yoktur. En baştan başlayacağız ve adım adım yolumuza devam edeceğiz. Photoshop'u daha önce hiç açmadıysanız veya Photoshop'u zaten açtıysanız, ancak Photoshop'un temel ve temel kullanımını arıyorsanız, beni takip etmeniz yeterli ve birlikte Photoshop kullanarak güzel görüntüler yapmayı öğreneceğiz.

Bu dersi öğrenirken sınıf projeniz olacak, öğrenme dersi ile gerçek zamanlı bir uygulama yapacak ve ödev bölümünde sınıf projenizi paylaşabilirsiniz. Benimle birlikte çalışabilmeniz için bir egzersiz dosyası verdim.


Yorum Gönder

0 Yorumlar