Sıcak

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

Telegram Premium NEDİR?



Telegram'ın bir süredir konuşulan premium abonelik paketi Türkiye'de de kullanıma sunuldu. Satın alınabilen paket, bazı avantajlar sunuyor olsa da pahalı olduğu söylenebilir. Peki Telegram Premium nedir ve nasıl satın alınır?

Özellikle de geçtiğimiz yıllar itibarıyla popülaritesini artıran Telegram, bir süredir "Telegram Premium" isimli ücretli abonelik sistemiyle gündemdeydi. Şimdiyse bu konuyla ilgili çok önemli bir gelişme yaşandı. Telegram Premium, dünya genelinde kullanıma sunulmaya başlandı. An itibarıyla Türkiye'deki iOS ve Android kullanıcıları da Telegram Premium abonesi olabiliyorlar.

Telegram Premium, kullanıcılara bazı önemli avantajlar sağlayacak. Ancak bu özelliklerden faydalanmanın ülkemizdeki kullanıcılar için ciddi bir maliyeti olacak. iOS kullanıcıları, App Store'un sabit dolar/TL kuru nedeniyle Telegram Premium'a abone olmak için aylık 94,99 TL, Android kullanıcılarının ise aylık 93,99 TL ödeme yapılması gerekecek. Telegram Premium global fiyatının ise 5 dolar olarak açıklandığını belirtelim. Net olmamakla birlikte Telegram, Türkiye gibi ülkelerde yerel fiyat politikası da uygulayabilir.


Sohbetler ve kanallar için iki kat kullanım imkanı

4 GB dosya yükleme özelliği

Sesleri metin haline getirme

Özel çıkartmalar

Hareketli profil fotoğrafları


Telegram Premium fiyatı ne kadar?

  • Android için 93,99 TL
  • iOS için 94,99 TL

Telegram Premium abonesi nasıl olunur?

  • Adım #1: Telegram mobil uygulamasını açın.
  • Adım #2: Sol üstteki menüye dokunun.
  • Adım #3: Ayarlar seçeneğine dokunun.
  • Adım #4: "Telegram Premium" seçeneğine dokunun.
  • Adım #5: "Abone Olun" seçeneğine dokunun.
  • Adım #6: Google Play Store veya App Store onayını verin.


 

Yorum Gönder

0 Yorumlar