Sıcak

6/recent/ticker-posts

Header Ads Widget

HUAWEI BEDAVA ÜRÜN ALMA

 



UYGULAMAYI  TIKLA İNDİR



l müşteri hizmetlerini bi soru sormak için arıyorsunuz veya destek uygulamasından soruyorsunuz işiniz bittikten sonra zaten söylüyorlar anket gelicek cevaplarsanız seviniriz die ilk 2 şıkı çok iyi olarak işaretleyeceksiniz 3 yerde zaten bir öneriniz varmı die soruyorlar oraya isim soyisim adres numara yazarak gönder diyorsunuz 20-25 güne kadar geliyor gelmezse müşteri hizmetlerini arayıp sorun ben öle sordum 2 hafta sonra geldi 🙏🏻

UYGULAMAYI  TIKLA İNDİR




Yorum Gönder

3 Yorumlar

  1. Admin sordum öyle birşey yokmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ��HEDİYE ÜRÜN VİDEOSUNU BIRAKTIM İNANMAYANLAR BAKABİLİR HUAWEI

      ��https://youtu.be/gMS0H4-SIqE

      Sil
  2. BANA GELİNCE RESMİNİ ATARIM DÜN YAPTIM BUGÜN ARADILAR

    YanıtlaSil